12 Mart 2011 Cumartesi

Patikadan 8KM

Guzel bir cumartesi sabahi hava guzelse ve yakininizda dogal guzellikler varsa yapilacak en keyifli seylerden biri bir grup insanla birlikte doğaya cikmak. Bugun 18 kisilik grubumuzla East Canyon Trail'da  hiking (yuruyus) yaptik. East Canyon Los Angeles'in kuzeyindeki alcak daglardan olusuyor.

2.5 mil cikis, 2.5 mil inis toplam 5 mil (8 kilometre) dik patikalarda yurumek yorucu ama cok keyifliydi.







 


Yogada tree pozu vardir bilir misiniz? Yamacta bu pozu yapmak arkadasin aklina nerden geldi bilmiyorum ama ben de kiskanip ayni pozu verdim, he hee :)

Uc fotograf ustte yamactaki buyuk mese agacinin dibinde denizden gelen sise misali bu gizemli kutuyu bulup merakla acinca icinden cikan kalem ve minik not defterinde oraya ugrayan ve not birakan kisilerin notlarina goz attik ve kendimiz de kucuk bir not yazdik ve tarih attik :)



Ve donus yolunda onumuze cikan atlilara selam verip asagi dogru tabanlarimiz aciya aciya indik. Geriye azimle tepeye kadar cikabilmenin gururu ve akilda kalacak olan harika bir gun kaldi. 


8 yorum:

  1. şu anda postunu eşimle okudum ve pazar gününün en keyifli postuydu:)) çok imrendik sohbetler ettik kendimizce keşke orda olsaydım tabanlarım acısaydı dedim:)) hatta eşim o kutu bizde olsa eve götürürlerdi ne iyi kullanışlı olurmuş diye:))
    keyfiniz daim olsun canım fotolar çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir günmüş. o kutu fikrini çok sevdim, ne güzel bir hatıra olmuş.

    YanıtlaSil
  3. çok güzeeell, bizde devamlı yürüyüş yapıyoruz ama kışın ben erteliyorum.gidince bende paylaşacağım hemen.tree pozisyonunu yarın hemen okulda çocuklara öğreteceğim,çok beğendim.arada böyle küçük şeyler paylaşsan..

    YanıtlaSil
  4. MEYRA; Tesekkurler, siz de cikmalisiniz dogaya en yakin zamanda ve ve blogunda paylasmalisin, cok ama cok zevkli:)

    JUDY; Kutu olayi ilgincti evet, sasirdim ve hosuma gitti :)

    BUKET; Paylas tabi, merak ediyorum ben de. Tree pozu ilk etapta biraz zor olabilir, ama daha kolay bir versiyonu da var, eller namaste oluyor yani gogus hizasinda. Kolay gelsin, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  5. en son 2007'de beş parmak dağlarında yapmıştık, çok güzeldi...fotoğraflar harika, tam bir bahara merhaba yürüyüşü olmuş, kutu olayını ben de çok tuttum ve hakikaten biz de olsa işgüzarın biri alıp götürürdü evine aa ne güzel kutuymuş diye :))

    YanıtlaSil
  6. aaa bide tree pozunda çok tatlı çıkmışın fıstık :))

    YanıtlaSil
  7. Aysecim; burada da kutunun uzerinde binbir uyari vardi aslinda 'Be respectful' falan diye:))

    YanıtlaSil
  8. tree pozu super! :)))

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...