14 Mart 2011 Pazartesi

Mutluluğun Fotoğraf(lar)ı

Gectigimiz Pazar gunu esimle ilk aile fotograf cekimimizi gerceklestirdik, ve fotografci olma yolunda ilk adimimizi attik. Brenda, Elliot ve kucuk kizlari Kelly'den olusan Badger ailesi komsularimiz ve arkadaslarimiz diye soylemiyorum cok sirin, cok mutlu, cok canayakin, ve ayrica cok da fotojenikler. Fotograflara goz atinca ne demek istedigimi daha iyi anlayacaksiniz.. Bunlar fotograflardan bazilari. Yakinda yapacagim fotograf sitemizde daha fazlasini bulabileceksiniz.


















11 yorum:

  1. Çok güzel kareler bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. gercekten cok hos bir cekim olmus emeginize saglik...

    YanıtlaSil
  3. Bayildim ben vallah, emeginize saglik. üçüde bir giyinmisler, gözümden kaçmadi :))

    YanıtlaSil
  4. yazılarınızı beğenerek takip ediyorum, küçük bir tavsiye kendi adınıza bir domain alarak bir blog açmayı deneyin sizin için daha faydalı olucak, kolay gelsin

    YanıtlaSil
  5. ne güzel kareler bunlar duygu yüklü anlamlı..son kare süper o minicik el kaybolmuş sanki:) elinize sağlık süper iş

    YanıtlaSil
  6. Büyüyünce ben de senin gibi fotoğraf sanatçısı
    olucamm.Çok yeteneklisin canım,hepsi çok güzel ama son kare harika,
    emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Hepside birbirinden hos, sadece sondan 5.de neye odaklanacagimi sasirdim, fotografta iki odak noktasi olunca sasiriyor insan.. ;)

    Yinede ilkler icin cok basarili, sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Yorum birakan herkese sonsuz tesekkurler, yorumlariniz cesaretlenmemi sagladi:) Henuz cok yeni sayiliriz, bu fotograflardaki eksiklerimizin farkindayiz, ama biraz da ekipman eksigimiz oldugu icin mevcut olan ekipmanlarla elimizden gelenin en iyisini yapmaya calistik.
    Tekrar tesekkurler, sevgilerr..:)

    YanıtlaSil
  9. bayılıyorum kız çocuklarına, Kelly'de çok tatlı, pozları da öyle, mutlulukları fotoğraflara öyle güzel yansımış ki...elinize sağlık canım

    YanıtlaSil
  10. Aysecim; senin de kizin olur insallah o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. dort gozle bekliyorum yeni siteyi... bence de artik profosyonellige gecmek lazim... Ben ikinci isi onumuzdeki haftaya ayarladim bakalim ne cikacak... yeni kameram da geldi.. yedi aydir kamerasizdim, cok kotu bir sey.

    Kelly'nin kostugu ve son resim harika... bayildim tek kelime ile.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...