15 Mart 2011 Salı

Fırında Tavuklu Kaşarlı Karnıbahar Tarifidir


Sizin evde de yemeklerde illa ki et olmasini isteyen ve sebzeyi sek yemeyen, hele de karnibahar, brokoli ve pirasadan nefret eden etobur bir canavar varsa bu yaziyi okumaya devam edin. En azindan karnibahari sofraya getirmenin leziz mi leziz yolunu buldum:

Karnibahari haslayin
Sogan, zeytinyagi, tavuk ve havucu soteleyin
Besamel sos yapin (3 kasik un, 3 su bardagi sut, biraz zeytinyagi, tuz ve karabiberin ateste pisirilmesiyle elde edilen sos)
Domates ve biberleri dograyin
Kasar peyniri rendeleyin

Veee

Firin tepsisine asagidaki sirayla ustuste koyup pisirin:

(En alta) Karnibahar
Tavuk sote
Domates
Biber
Besamel sos
Kasar peyniri

Ve afiyetle yiyin :)

7 yorum:

  1. bu formulu hemen uygulamak lazım bakalım bizim canavara nasıl gelcek :)) güzel görünüyor, eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. Tadi da guzel oldu, denemelisin seker :)

    YanıtlaSil
  3. bu tarifi bir arkadaşım hep yapar ve güzel olduğundan bahseder ..ama daha hiç yapmadım.

    YanıtlaSil
  4. Ben çk severim karnihabar grateni ama bool kasarli. Ellerine salgik canim nefis gorunuyor

    YanıtlaSil
  5. Ben tavuksuz ve brokoli ile de yapıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Aypekcim formul işe yaradı, eşim bayıldı valla :) adı ney bu yemeğin dedi bende sebzeli graten dedim o da e hani bunun hanseli demez miii :)) içinde tavuk var deyince gözleri parladı, tamamdır, brokoli ve karnıbahar artık dostumuz :))

    YanıtlaSil
  7. mmm, nefis bir tarif, paylasim icin tesekkurler, simdiden tadi damagima geldi :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...