4 Mart 2011 Cuma

Bloguma Neler Oluyor?

Pazartesi gununden itibaren Turkiye'den Google Blogger bloglarina erisim engellendi, malumunuz.. Digiturk'un hakkini aramasini anliyorum ama kurunun yaninda yasi da yakan zihniyeti kiniyorum. Telif haklarini umursamayan birkac blog yazari var diye faturayi butun blog yazarlarina kesmek kabul edilemez. Hak, hukuk mu simdi bu? Buna nasil baska bir cozum bulamazlar ben anlamiyorum.. Cok yakinda tekrar herkesin bloglarina erisim saglayabilmesini diliyorum.. Ben yurtdisindayim sorunsuz giriyorum ama Turkiye'den yazan blog arkadaslarim olmadan tadi olmuyor ki hic buralarin :(

Bir de Blogger ile ilgili bir sorum var. Onceden Kontrol Panelinde onceki gunlerde guncellenen bloglari da gorebiliyordum. Yani okla asagi dogru cektigimde istedigim kadar geriye gidebiliyor, mesela bir kisinin 3 gun onceki post'unu gorebiliyordum. Son 1-2 haftadir ise bir yerde tikaniyor, eskileri gostermiyor. Yani bu sorun bloglarin kapatilmasindan once ortaya cikmisti, o yuzden onla ilgili oldugunu dusunmuyorum.. Bir bilen var mi niye oyle oldugunu? Ayar yapilmasi gerekiyorsa, nasil? 

Tesekkur ederim simdiden..
Herkese iyi bir haftasonu diliyorum..
Yeni haftada HERKESLE gorusmek dilegiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...