23 Şubat 2011 Çarşamba

Seyahat Etmek Istedigim Uc Yer

Sevgili Nesobaby beni mimlemis, ben de hemen cevap vereyim.

Diyor ki: "Seyahat etmek istediğin üç yeri sebepleriyle birlikte anlatırmısın?"


O kadar cok yer var ki seyahat etmek istedigim.. Ama madem uc tane demis onceliklerim soyle efendim:

1. Avustralya


Avustralya'nin zengin dogal ozellikleri, kangurulari, sempatik insanlari beni ceken seylerden bazilari.. Soyle Sydney Opera Salonu manzarali bir mekanda oturup Avustralya sarabimi yudumlarken kendimi hayal ediyorum da icim bir hos oluyor yahu.. :)

2. Japonya



Japon kulturunu de hep merak etmisimdir. Teknoloji devi bir ulkede hayat nasil ola ki? Insanlar neler yapar? Acayip acayip icatlarla dolu mudur hayat? Bir de geishalari merak ediyorum tabi. Kimonolu guzel Japon hatunlarini gormek gerek dimi? :)

3. Hawaii yada Grand Cayman Adalari yada Karayip Adalari

Hic farketmez soyle acik mavi bir deniz olsun, beyaz kumlar olsun, huzur olsun..Mis! Sevgilim duy sesimi! :))



Ben de konuyla ilgili mimi sevgili arkadasim Aysherose ve blog dunyasinda taptaze, neseli ve sempatik kisilik Jil 'a gonderiyorum. Sizlerin seyahat etmek istediginiz 3 yer neresi merak ediyorummm :)

6 yorum:

  1. sevgili duymuştur bence, icabına bakacaktır;) biliyormusun geishaları bende çok merak ederim hani japonya diyince nedense aklıma ilk gelen merak uyandıran tek şey:)) hayalini kurduğun kentlere seni ışınlamak isterdim şu an:)

    YanıtlaSil
  2. ben de portekiz, sicilya ve peru'ya gitmek istiyorummmm:))

    YanıtlaSil
  3. Gitmek istediğin yerler sana bizden daha yakın o yüzden neden olmasın diyorum :) ben böyle mim'den sonra yazılanları gördükçe " aaa burası da vardı şurası da vardı " diyorum niye kendimizi 3 yerle kısıtladıysak :)))))
    Sevgiler !

    (bu arada mimlediğim arkadaşlardan 2 si de karayip yazınca bir mutlu oldum acaba sende de dergideki yazımın etkisi olmuş mudur diye merak ettim :)))

    YanıtlaSil
  4. İpekcim bence siz bu hızla birkaç seneye kadar ABD'nin görülcek yerlerini bitirmiş, bu saydığın üç yeri görmeye başlıyor olursunuz...haaa ama bebek gelirse biraz zor onu söyliyeyim :))
    @nesobaby adaları çok seviyorsunuz madem Galapagos Adalarını tavsiye ederim :) selamlar..Ayşe

    YanıtlaSil
  5. MEYRA; Sevgiliye duyuruyorum sesimi hehe, bu yaz batida Pasifik Okyanusuna dogru isinlanacagiz sanirim - insallaaaaaah :))

    JUDY; Ben var herkes istedigi yere gitsin istemek.. :P Sevgiler.. :))

    NESOBABY; Evet orda oyle yanibasimizda Cruise ile gidilen yerler var, hoop diye gideriz gibi geliyor ama oyle hemen hoop diye gidilmiyormus her yere anladim :)) Hawaii ile acariz belki bu sene yaz sezonunu, bir aksilik cikmazsa. Sonrasi gelir onumuzdeki senelere ins.
    Bu arada evet Karayipler ile ilgili detayi yazini okuyup, harika fotograflarina bakmistim, cok guzellerdi.. Bir de Karayipli komsum var hergun gorustugum, onun da etkisi var Karayip merakimda. Sevgiler..

    AysheRose; Bebek beklesin yahu ne acelesi var :P :))

    YanıtlaSil
  6. Sen şarap diğince benimde aklıma Toscana geldi bende orayı çok merak ediyorum ilk aklıma orası geldi nedense :)

    mumkunse dunyanın tüm güzelliklerini görsek.

    İnşallah istediğin yerleri görürsün sonra fotoğraflarını çekip bizlerle paylaşırsın.

    sevgiler

    pluie

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...