6 Şubat 2011 Pazar

Alakasiz Istekler

Internette resmini gordugum cicili bicili ve agizda dagilan kurabiyelerden yapmak istiyorum mesela.. Yaninda sicak cayla ikram edeyim eve gelen misafirlerime..

Beyaz bir piyano ve zarif parmaklarla yuregin en derinine dokunayim istiyorum.. Hakkini verebileyim en romantik ve en coskulu sarkilarin.. Caldikca hayran olayim ve hayran birakabileyim enstrumandan cikan o essiz guzellikteki sese..

Hamakta kitap okumak istiyorum bir de.. Karsimda azur mavisi dingin bir deniz, ciplak ayaklarimin altinda bembeyaz ve incecik kum, ve tabi ki simsicak bir gunes..

3 yorum:

  1. hamakta kitap okuma fikri şu soğukta düşününce içimi ısıttı resmen:)

    YanıtlaSil
  2. ben de saz çalıp, halk oyunları oynamak, en ufak fırsatta da yeni yerler görebilmeyi isterdim rahat rahat...alakasızlık ötesi isteklerim var :D :)

    YanıtlaSil
  3. hamakta kitap okumak,deniz güneş...
    ben de istiyorum:)
    yaz gelsin....

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...