5 Haziran 2015 Cuma

Baby Shower Partim

Harika arkadaşlara sahip olduğum için çok şanslıyım. Koray'a hamileyken sevgili Elmas ve Aysel'in Elmas'ın evinde benim için hazırladıkları Baby Shower partisi kelimenin tam anlamıyla mükemmeldi. Günlerce öncesinden başlayıp gece gündüz çalıştılar ve harika parti dekorları ortaya çıkardılar. Elmas parti konusunda tam bir fikir bombasıydı. 'Ready to Pop' temasından tut, tek tek elleriyle hazırladığı birçok dekora kadar her detay son derece orjinal ve özeldi.




Diaper cake'imiz


Cupcake'lerin üzerindeki patlamış mısır görünümlü marshmallow'lar, çok ama çok şekerdi.

'Ready to Pop' harflerinin altında davetlilerin bebeğim için yazdığı küçük notlar var. Yıllarca saklayacağım harika bir hatıra! 


 Lezzetli yemeklerimiz yine sevgili Elmas ve Aysel tarafından hazırlandı.






Kapı süsümüzdeki resmi bu dekor için özel çektik. Tam 'patlamaya hazır' ben!! :))

Normalde baby shower partilerinde anne adayı odaklı oynanan oyunlar yerine bu sefer DIY projelerle uğraştık. Yaptığımız ilk şey mumluk dekore etmekti. Simler, tüller, yapışkanları kullanarak herkes mumluklarını arzu ettiği gibi süsledi.







 Ve de son olarak boncuklarımızla kendimize güzel bileklikler hazırladık.
Bu harika parti benim için unutulmaz bir anı oldu. Muhteşem dostluklar, lezzetli yemekler, bebeğim için cici hediyeler... Herşey bir baby shower partisinden bekleyeceğimden çok daha güzeldi. Canım arkadaşlarıma bir kez de buradan teşekkür etmek istiyorum.

10 yorum:

  1. Herşey ne kadar güzel ve eğlenceli görünüyor.. Bayıldımmm..

    YanıtlaSil
  2. insanın böyle arkadaşları olması ne güzel!! çok sevindim senin adına...her detay ayrı güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlarınızın da blogları varsa ziyaret etmek isteriz :)
    bu harika partinin to do list'lerini bulmayı umuyorum oralarda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keske olsa.. Sorunuz olursa ben de seve seve yanitlamaya calisirim. Yapim asamasinda genelde yanlarindaydim.. :)

      Sil
  4. Harika,sıcacık ve cok samimi bir parti!boyle arkadaslarinin olmasi ailenden uzakta olunca insana iyi gelir!sanslisin ipekcigim,hep boyle sürsün insallah!sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle! O konuda cok sansliyim cunku buradaki Turkler adeta bir aile gibi! Iyi dileklerin icin cok tesekkur ederim.. :)

      Sil
  5. herşey harika görünüyor. çok şanslısın gerçekten!

    YanıtlaSil
  6. Ne cok ayrinti.. Ustelik de tamamiyla gonullu olarak, gonulden yapilarak... Daha ne olsun degil mi?

    YanıtlaSil
  7. Kapı süsü, etkinlikler o kadar zarif ki:) Çom eğlenceli ve keyifli aynı zamanda.

    YanıtlaSil
  8. Hakkaten harika bir parti olmuş.Tüm detaylar göz alıcı...

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...