16 Şubat 2014 Pazar

Badem Ağaçları ve Biz

Her sene Şubat ortasında başlayan bu güzellik yaklaşık bir - bir buçuk ay devam ediyor. Eşimin her sabah işyerine giderken geçtiği yolun kenarında yaklaşık yarım mil kadar uzanan badem ağaçları.. Tek kelimeyle harika bir manzara.. Her sene bu zamanlar eşime görev veriyorum ki dikkatlice baksın ve gün be gün ağaçların durumu konusunda bana rapor versin. Bembeyaz oldukları anda fotoğraf makinamı kaptığım gibi soluğu orada alıyorum. Zira yerel fotoğrafçılar için bulunmaz bir mekan burası.

Bu sene biraz aceleci mi davranıyoruz, acaba ağaçlar tam kıvamına gelmedi mi ki diye düşünsek de, yine de fotoğraf çekilmekten kendimizi alamadık. İyi ki de çekilmişiz. Fotoğraf makinasının arkasında değil önünde olduğum nadir anlardan biri, paylaşmak istedim o yüzden..
Renkli, neşeli, cıvıl cıvıl bir hafta dilerim.. 


17 yorum:

  1. ah ne güzel bir yer!! erken ya da geç,çok nefis yansıyor buralara...bu arada ikinci resimdeki Melodi'nin sana bakışına da bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. İpek cennet mi burası:)
    ben sanırım burada yok olurum, ruhumu bırakırım.
    muazzam!
    Tek kelime ile muhteşem.
    hele siz,
    Ah siz.
    Badem çiçekleri kıskanacak sizi ana-kız.
    Öperim tatlı yanaklarınızdan.
    Eşinde ne güzel çekmiş, onda da var mı fotoğraf aşkı? İyi iş çıkarmış, ışık, netlik harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Eşim de bir fotoğrafsever ama biraz tembelinden aslında, daha çok cekse ne cevherler çıkarır :)))

      Sil
  3. Harika kareler. Ağaçlar güzel, siz anne - kız harikasınız, eşin de süper fotoğraflamış...
    Haftaya sayende misler gibi başladım.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel fotoğraflar,ne güzel ağaçlar.Nersi? Bu sene erken açtılar.Sinop'ta da açmışlar.İnşallah yalancı bahar değildir.

    YanıtlaSil
  5. Günaydınlar diyerek iyi bir hafta diliyorum bu tatlı anne ve kızınaaa... badem çiçekleri ne kadar albenili görünüyorlar Ankara da da hiç kış olmadı desem olmadı ne olacak böyle bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  6. cok tatli cikmissiniz madallah size:-)ben hic badem agaci gormedim cok ozendim,orda olmak isterdim...

    YanıtlaSil
  7. çok güzzzelllll.. badem ağaçlarını küçüklüğümden beri severim, baharın ilk habercileridir benim için... tıpkı benim gibi şu görev hikayen ehheh:)

    YanıtlaSil
  8. ha bir de son günlerde ağaç tünellerine taktım, dünyadaki bu türden yerleri araştırıyordum geçende.. bu da tam üstüne geldi ve çok iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla burası senin araştırdığın ağaç tünellerinden mi bilmiyorum ama tarım amaçlı da olsa çok şeker di mi? :)

      Sil
  9. Tam bir görsel şölen. Ne kadar şanslısınız :)

    YanıtlaSil
  10. ssız ne guzelsınız dünya skeerlerı *-*

    YanıtlaSil
  11. harika gözüküyorsunuz ...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir blog. elinize sağlık.... Ben yazıya bir katkı olması için kendi yazımın linkini bırakmak istiyorum. Benim yazım biraz heves kırıcı ama olsun...:)
    http://www.serkanmutan.com/2013/07/hangi-fotograf-makinesini-almaliyim.html

    sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...