2 Ocak 2014 Perşembe

Yeni Yıl

Acısıyla tatlısıyla bir yılın daha bittiğine inanamıyorum. Bu sene Kasim ayından itibaren hastalıklarla uğraşmaktan yeni yıl ruhunu yaşayamamış olsam da geçen gün postacının kapıya getirdiği paketle benim için yeni yıla damgasını vuran harika yeni yıl hediyemi almış oldum. Liseden canım arkadaşım Arzu beni sürpriziyle öyle bir şımarttı ki... Uzun zamandır bu kadar özenle hazırlanmış bir hediye paketi almamıştım. Her detayı düşünülmüş ve tam zevkime hitap eden şeylerle doldurulmuş muhteşem ötesi bir kutu! İçinde el yapımı bir mutfak önlüğü, şirin çoraplar, kurşun kalem koleksiyonuma çeşit çeşit kalemler, Melodi'ye güzel ciciler, resimli bir yapboz, yılbaşı ağacı süsü, özenle yazılmış kartlar ve bir milli piyango bileti! :) 

Böyle düşünceli bir arakadaşa sahip olduğum için kendimi öyle şanslı hissediyorum ki... Bu paket aslında aradaki mesafeler uzun olsa da kalplerin ne kadar yakın olabileceğinin bir kanıtı. Bana adeta umudunu kaybetme diyor. Son günlerde hastalıklardan halsiz kalmış bünyeme ilaç gibi geldi. Hayat bazen o kadar monotonlaşıyor ki, kendini salıyorsun, heyecanını kaybediyorsun, herşeyi boşveriyorsun.. Ama beklenmedik anda böyle küçük güzellikler olunca adeta insanın canına can geliyor.. Birden bire pozitif enerjiyle yükleniyorsun. Arzu'cuğuma buradan da sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum, biliyorum bu satırları okuyor :) Tatlı oğlu Sancak'ı da öpüyorum.. Yaşasın arkadaşlık, yaşasın dostluk! 






2014 gümbür gümbür geldi çattı resmen..

Daha önce de bahsettiğim gibi son aylarda nazar, negatif enerji vs. konuları çok canımı sıkıyordu ve kişisel resimlerimizi paylaşmama kararı almıştım ama tuhaf bir şekilde bu durumdan rahatsızım. Fotoğrafla beslenen bir ruha sahip olan biri olarak paylaşmadığım zamanlarda en favori modelim kızımın fotoğraflarını çekme isteğimin kaybolduğunu ve mutsuz olduğumu farkettim. Fotoğrafa olan ilgimin azalması hiç hoşuma gitmiyor. Makina çantasında durdukça köreliyorum, biliyorum. Fotoğraf, hayatımın o kadar büyük bir parçasını oluşturuyor ki, elime fotoğraf makinamı almayınca eksik hissediyorum. Hele de kendimi geliştirme imkani veren ve gerçekleştirmek istediğim onlarca kişisel fotoğraf projesi varken.. O yüzden yeni yılda bu konudaki katı kurallarımı bozuyor ve paylaşım konusunda tekrar sahalara dönüyorum. Maşallah'larınıza ve iyi niyetlere güvenerek.. 

Bu süreçte birşey anladım ki ne düşünürsen o oluyor. Sürekli nazar değecek diye kendimi şartlarsam asıl o zaman negatif enerjiyi çekiyorum. Bir de nazar değeceği varsa anne-babanın kendi nazarı bile değebiliyor. Yeni yılda olumlu, hep olumlu bakmak lazım.. Di mi? Tüm güzellikler bizle olsun, hepimizle.. California'dan sevgiler selamlar.. İyi seneler.. 



10 yorum:

  1. Inanir misin, gecen gun blogunda geziniyordum ve tikladigim her post- hani asagidaki "bunlar da ilginizi cekebilir" olanlar- bulunamadi mesajiyla geri geldi. Hepsinde de Melodi'nin hos fotograflari vardi oysa. Uzuldum, kendi kendime dedim ki artik Melodi resmi paylasamayacaksa bu kiz, nasil mutlu olacak? Sanki hissettmisim seni...Tekrar paylasmaya baslamana da bu yuzden cok sevindim. Ben de senin gibiyim iste; sen fotograf cekmedigin zaman ben de "quilt"lerimle ilgilenmedigim zaman cok mutsuz oluyorum :)

    YanıtlaSil
  2. uff hangisine uff desem bilemedim aslında.ne zarif arkadaş ve de ne becerikli:)
    ikinize de çok yakışmış hediyeler.
    hoşgeldin ayrıca:)demek ki göz ziyafetimiz devam edecek.
    güzel kızın ellerinin içinden öpüyorum
    sağlıkta,huzurda,şansta,berekette,parada bolluk olan bir yıl diliyorum,bana da sana da
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Evet, evet boşluk oluştu, hoş olmadı.
    Bende sevmedim, -senin fotoğraflarını ve bloğunu sürekli takip eden biri olarak- bu kararını ama başlarda bir anne olarak endişeni anlamaya çalıştım. Hatta "iyi yaptın" dedim, kıyamadım melodinin hastalığına çok üzüldüm ama sonra kızdım kendime biliyorsun.
    Nazara da inanan biri olarak, kendimi senin yerine koydum, aynısını yapardım ve fotoğraf aşkı ile tüm negatif enerjileri yok eder, bir hızla geri gelirdim aynı senin gibi.
    Çok doğal, çok insani yaşadıkların ipekçim.
    Fotoğraf aşkı, o makine var ya ah o makine:)
    Tekrar hoş geldin... Arzu'ya da selam olsun. Kutu harika, içindekiler muhteşem. Bıdık ayaklara çok yakışmış çoraplar.
    Mutlu, sağlık içinde bir yıl dilerim.
    Bol fotoğraflı olanından please!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok inanıyorum nazara ama dediğin gibi de bundan kaçış yok. Benim en çok kendime değer nazarım. Tam sevinirim bir şeye, hah derim şöyle oldu böyle oldu, bir havalara girerim sonra anında bir şeyler ters gider, dibe vururum..
    Nazar konusunu şöyle düşünüyorum ben; Nazar ile diyalektik iç içe, hayat hiçbir zaman lineer bir doğru şeklinde ilerlemiyor, inişleri çıkışları var... Her şey hep iyi-güzel olmuyor, bir iyi bir kötü... Hiç hasta olmadan büyüyen çocuk gördün mü, ya da hiç problemsiz iş hayatı...
    İyi olan şeyleri görmezden gelip, kötü bir şey olduğunda da onu bir şeylere bağlamaya çalışıyoruz ama aslında hayat bu...
    Korktukça üstüne geliyor insanın, sakınan göze çöp batıyor yani...
    O yüzden en doğru kararı vermişsin. Hem kendini hem bizi o güzel fotoğraflardan mahrum bırakma..
    Ama Melodi'nin kıyafetlerine de bir nazar boncuğu iliştirmeyi unutma:)
    Hediyelerini de iyi günlerde güle güle kullan. Her biri birbirinden harika...

    YanıtlaSil
  5. Bencede neye inanirsan onu basina cekersin hersey bundan ibaret bende boyle olduguna inaniyorum. Bir paket suprizide bana geldi cok sasirmistim cok resmen umut asiladi banada :-) herseyin cok guzel saglikli mutlu ve umutlu oldugu bir yil diliyorum ailenize :-D

    YanıtlaSil
  6. Maşallah maşallah maşallah ;) pozitif enerjimi gönderiyorum. Fotolari bekliyorum ama :))))

    YanıtlaSil
  7. sizede iyi seneler bence harika bir karar almışsınız emin olun hepimiz bakarken maşallah allah hep daim etsin demeyi unutmayacağız .

    herşey gönlünüzce ve gönlümüzce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok şanslısınız hediyelerinizin hepsi hem çok özenli hem de çok cici :) iyi günlerde kullanın :) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. canım , seni öyle iyi anlıyorum ki nazar vb. gibi konularda. çünkü ben de bunun etkisine inanıyorum . inanmazsın aralıksız 2 yıldır süren ağrılarım var. yapmadığım , araştırmadığım şey kalmadı. artık bunun bir çeşit enerjiden olduğuna inanıyorum. çünkü ben de foto çekmeyi, hayatımı deşifre etmeyi seviyorum. dediğin gibi bu, görsellikle beslenen ruhumuzdan kaynaklanıyor. ben de ortada olmama kararı almıştım ama içimizde var işte:))
    kötü enerji değil yalnızca, beğenilerin, olumlu duyguların ağırlığı bile bize eziyet eder. bu kaçınılmaz gerçek. inancına göre çözüm diyorum. ben Nas ve Felak surelerinin etkisine inanırım mesela,,
    bol öpücükler gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  10. Sevgili İpek,

    Bir süredir sayfana uğrayamıyordum. IG' de hep takipteyim ama :)

    Melodi' nin fotoğraflarından mahrum kalacağım için en çok üzülenlerden biri bendim ne yalan söyleyeyim. Sonradan tekrar Melodi' yi görünce çok sevindim, kararından vazgeçtiğini düşündüm.

    Son paragrafta sen özetlemişsin gerçi ama neye inanıyorsan o oluyor, evet. Ben çekim yasasına, evren enerjisine fena inanan ve bunu hayatımda pozitif olarak uygulamaya çalışan biri olarak; sen nazara inandığın için bunu çektiğini düşünüyorum. Düşüncelerini insan ancak kendisi yönetebilir, kendisi değiştirebilir. Benim inanma nazara, yok öyle birşey dememle olacak iş değil.

    Belki düşünceni kıracak, seni daha pozitifte tutacak birşey; çekim yasasına göre güzel şeyler paylaşıldıkça, başka insanlar taraftan görüldükçe, duyuldukça daha da güzelleşir, büyür. Sen fotoğrafları paylaşırken fesat gözlerin varlığını değil de, kaç insanın yüzünü gülümsetip onları mutlu edeceğini, aynen bu şekilde de olayın pozitif çemberinin daha da büyüyeceğini düşün, ona inanmaya çalış. Hani mesela çok güzel bir haberi nazar değer diye yakınlarından bile saklayan, söylemeyen insanlar var ya, halbuki ne yanlış diyor çekim yasası kitapları. Söylemeli ki, herkes bunun varlığını bilsin, o senin için güzel olan şey daha da güçlensin.

    Çok konuştum, umarım ifade edebilmişimdir. Melodi' nin bahtı da kendi gibi güzel olacak, hissediyorum ben. Daha bu yaşta kaç tane hayranı var dünya üzerinde, baksana ;)) Keyfiniz, neşeniz bol olsun. Sen iyi düşün, enerjini yüksek tutmaya çalış. Seviyorum ikinizi de ve kocaman öpüyorum ;)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...