4 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Yıl Ruhu

Yeni yılda tüm kötü enerjilerimizi şööööyle bir silkeyeyip atalım ve hep, hergün, her an mutlu olalım mı? Bence olalım. Buralarda evler ışıl ışıl süslenmeye başladı bile. Dışarı her adım atışta bir coşku söz konusu.. Melodi bile karşı komşumuzun yanıp sönen ışıklarını görünce heyecanlanıyor ve "me" diyor (ingilizde 'ben' anlamında, yani onda da varmış öyle yanıp sönen ışıklı şeyler, oyuncaklarını kastediyor olsa gerek, alem çocuk)..

Yeni yıl ruhu güzel. Biz de ağacımızı çoktan kurduk. Bu sene belki evimizin önündeki ağacımızı bile ışıklandıracağız. Bakalım.. Güzel bir yıl olsun ama 2014 ya, cidden.. Ondan beklediğim öyle büyük şeyler var ki.. Gerçekleşirse paylaşırım, söz..






9 yorum:

  1. İpekcim sana ıyı geceler dilemeden önce bir önceki melodinin fotoğrafları ile ilgili mesajımda cesaretini kırmak için yada bir daha sakın koyma gibi bir anlatım hissi yarattıysam özür dilerim, ben sadece nazara inanırım ve bir süreliğinede olsa aldığın bu kararda haklı sebeplerin olduğunu bilmeni istemiştiim. En kısa sürede melodi yi şu muhteşem çamın arkasından bakan cingöz hali ile görmek istiyorum:) sen neymişsin yaaa:) portrede çekerim, indoor da yaparım diyorsun yani.😘😍 kucaklarım ıkınızıde... İçim aydınlandı sabah sabah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim yok yok öyle düşünmedim valla. Anlıyorum tabi ki neden öyle dediğini, cesaretim kırılmadı, merak etme. Bir karar aldım, uygulayacaktım zaten. Farkettiysen bizim kızı yarım yamalak koyuyorum artık IG'a. Kaşı gözü görünmeyince nazar değmez diye umut ederekten :) Ha bir de daha gizemli mi oluyor ne! ;)) Neyse o işin şakası da, inşallah sen birgün o çamın arkasında canlısını görürsün onun :) öptük...

      Sil
  2. ipekcim merhaba...iki gündür sabah akşam koşturma içindeydim,bugün anca bana kaldı ,bende biraz geziyim bakıyım arkadaşlarım ne yapmışlar dedim...

    sevgili melodi'mizin başına gelenler için kendimi o kadar kötü hissettim ki...seni tahmin bile edemiyorum...çok çok geçmiş olsun...hepinize....özellikle de sana....ruhun çok yorgun ve üzgün hissetmiş olmalı....

    ve yeni header'ını da çoksevdim...çok sevimli olmuş....sıcak ve sevimli :) hayırlı olsun ...uğur,neşe ve mutluluk getirsin sana....sevgiler,melodi hanıma da öpücükler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Sibel.. Çok şükür geçti sayılır. Gerçi hala burun akıntımız var ve göz enfeksiyonu bitmişken geri geldi ama en azından ateş durumu yok artık.. Merak etme herşey daha da iyi olacak.. geçmiş olsun dileklerin için çok sağol.. Melodi'den de öpücükler..

      Sil
  3. bayılıyorum fotoğraflarına...

    YanıtlaSil
  4. yeni yıl ağacımızı kurmadım çünkü kendim mini ağaç
    yapıyorum. bakalım yetişirse ben de şöyle bir kenara koymak istiyorum ama
    etrafta gördükçe ışıl ışıl ağaçları acaba hazırını da mı koysaydım diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırı hakikisinin yerini tutmaz tabi ama hakikisi de anca bahçede güzel. Kesip evin içine koyuyorlar burada (sanırım güzel kokusu için) ama onun da pisliği olur diye cesaret edemiyorum ben..

      Sil
  5. güzel ailenin güzel kadını,seni mimledim:)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...