17 Aralık 2013 Salı

Kitaplaşan Blog

Tabi ki de kendim için bastırdım blogumu ama kapıya getiren postacı ilk elime verdiğinde sanki 317 sayfalık bir kitap yazmış da meşhur olmuş bir yazar hissiyatına kapılmadan edemedim, haha! :) Kuşe kağıdından mıdır yoksa kalın cildinden midir nedir atsan adamın kafasını kıracak kadar ağır blog kitabım.. Bu kadarını beklemiyordum sevgili Blurb Publishing. Teşekkürler. Hoop diye Blogger'dan alıp kitap şablonuna yerleştirdiğin için de alkış! İçindeki resimlerin renk kalitesi daha iyi olsa 100 üzerinden 100 de verirdim de neyse.. Yine de kötü sayılmaz. Düşünenlere tavsiye ederim, kanlı canlı elinde tutunca insanın koltukları kabarıyormuş.. :) 


14 yorum:

  1. düşündüğüm ilk şey;yakışır
    ikincisi ise böyle bişey yapmak için çok çalışmalısın.(birinci cümle sana,ikinci cümle kendime)
    eline sağlık,çok sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş; ben de düşünüyordum aslında almanak gibi bişey; ama tüm yıllar daha mantıklı olabilir. İçinden de bi foto görebilsek güzel olur :)

    YanıtlaSil
  3. Ne harika bir fikir!!!
    Bende şu fotoğraflarımı bir blog dergisinde toplayayım diyordum, yazıları ile birlikte. Dur bakalım ampul çaktırdın ipek:)
    Çok güzel olmuş. Çok havalı bir de yaaaaa:))) by ipek ataman hııı? siz misiniz pardon? bir imza rica etsem:)
    Ellerine sağlık, Melodi içinde harika bir arşiv/anı olacak.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar harika bir düşünce :)

    YanıtlaSil
  5. böyle bir firmadan ilk kez haberim oluyor. çok hoş. bir gün ben de yaptırabilirim :))

    YanıtlaSil
  6. ne ?? nasıl yani kitaba mı dönüştü blogun ?? nasıl müthiş bir fikir böle :) ben de yapmalıyım ne zaman nekadara ve nekadar zamanda yaptırdın bu müthiş şeyi ??
    aahh !! HAYIRLI OLSUN BU ARADA :)))

    YanıtlaSil
  7. aaaa ne guzel ben de istiyorum:-)

    YanıtlaSil
  8. Ben ilk andan itibaren Yağız için yazdığım bloga düşünüyorum İpekçim. Ama senelik yaptırmayı düşünüyorum. Seninki süper olmuş.

    YanıtlaSil
  9. bittim bu fikre!! çok çok teşekkürler ipek..yanımda olsan sarılırım sana,o derece:)))

    YanıtlaSil
  10. Aaa sahane bir fikirr!! Cok da ttali gorunuyor. Ayrica kitap yazmis "gibi" degil, kitap yazmissin basbaya :)

    YanıtlaSil
  11. wow süper fikir! Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  12. Fikir olarak çok beğendim bende bastırayım ilk fırsatta...:-) ama dile kolay nerdeyse 7 yıl...:-)

    YanıtlaSil
  13. havva peynirci'den duydum.
    kutlarım. ne mutlu olmuşsunuzdur.

    :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...