29 Ekim 2012 Pazartesi

Yemek Mevzu Bahis Olunca

Bizim evin bücürüğü artık çok hareketli olduğundan mıdır nedir, çok iştahlı. Durmadan yemek yiyor. Acıktığında pıtır pıtır yanıma gelip an- ne - an - ne - an - ne...  ma - ma -ma -ma - ma... diyor acıklı bir ses tonuyla :)


Melodi'nin yediklerinin %80'ini ben evde hazırlıyorum. Bizim yediğimiz yemeklerin çoğunu ona da veriyorum. Ama ona özel haşladığım sade sebzeler de oluyor. Sebzeli ve etli yemekleri blendırdan geçirip buz kalıplarına koyuyorum ve dondurup buzlukta saklıyorum. Buzluktan çıkarıp anında çözüp vermek çok kolay oluyor. Onun haricinde yoğurt, yumurta sarısı ve meyve püreleri yiyor. Şimdilik fazla yemek seçmiyor neyse ki. Favorisi ise yoğurt. Ben hamileyken çok ayran içtiğimden midir nedir? :)  

 Fotoğraflarda görünen ağızda eriyen minik bebek krakerlerini de çok seviyor. Bu krakerler dışarda hayat kurtarıcı olabiliyor :) Onları yerken büyük bir iş yapıyor edasıyla ciddi mi ciddi oluyor!! :))





Minnoş yakında tamamen kendi kendine yemek yemeğe başlayacak mı bilmiyorum, ama şimdiden hevesli olduğu kesin. Bu kadar büyüdüğüne hala inanamıyorum. Yakında 1 yaşında olacak!!

:))


9 yorum:

  1. Allah'ım bu nasıl bişidiiir, kocaman bir MAŞAALLAH diyorum.
    O muzu yesin, bende onun o minik ellerini yiyeyim olur mu :)
    Allah bağışlasın İpek hanım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. çok çok tatlı :) umarım hiç bir zaman yemek seçmeden böyle hevesle yer :)

    YanıtlaSil
  3. Biz de Melodi'nin büyümesine tanıklık ediyoruz. Komşunun kızı gibi:) ve çok güzel bir bebek... Allah nazardan saklasın maşallah:)
    Öpüyorum onu

    YanıtlaSil
  4. Sondan üçüncü fotoğrafa ba-yıl-dım! Nasıl da tatlı maşallah... Sormak istediğim bir şey var. Melodiyle ingilizce mi konuşuyorsunuz türkçe mi? Eğer türkçe konuşuyorsanız, Amerikada yaşadığınızdan dolayı, etrafındaki insanları zamanla nasıl anlayacak?

    YanıtlaSil
  5. bende buradan inanamıyorum:)
    İpekcim daha yeni doğmuş gibi Melodi, şimdide binbir surat halleri çok tatlı:)

    YanıtlaSil
  6. 1 yaş ha, maşallah.. daha dün gibi doğumu:)

    YanıtlaSil
  7. cook tatli masallah:) yemek yerkenki halleride ayri guzel oluyor :) bende hamileligimde cok ayran icmistim simdi oglusumda severek iciyor :))

    YanıtlaSil
  8. Ve sen onun bu hallerini iyi ki fotoğraflıyorsun, içim gidiyor melodiye öpesim geliyor bakarken ona, kuzum benim kuzum:)

    YanıtlaSil
  9. maşallah Melodi'ye, yesin de büyüsün böyle güzel güzel :) fotolar çok tatlı :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...