26 Ağustos 2012 Pazar

9 Ay

27 Ağustos itibariyle 9 aylık oluyor Melodi. Komik komik halleri var artık. Mesela hapşurduktan sonra kendi kendine gülüyor, kızınca kaşlarını çatıp içinde bol "j" li kelimeler olan kendi geliştirdiği bir dille şikayet ediyor, kendi resimlerine ve videolarına kahkahalarla gülüyor, dışarda kendi yaşına yakın bir çocuk gördüğünde başka herşeyi ama herşeyi unutup bir şekilde onla iletişim kumayı başarıyor, eline geçirdiği battaniyeyi yüzüne tutup indirdiriyor, yani bizle 'cee' oynuyor :) ...

Melodi 3 gün önce destek almadan ilk iki adımını atınca, biz anne ve baba kişileri birkaç hafta sonra tamamen yürümeye başladığında başımıza gelecekleri tahmin ederek ama umursamayarak hummalı bir yürütme çalışmasına girmiş bulunmaktayız. Yürütme çalışmaları sonrasında bütün gece deliksiz uyumasının güzelliğine kaptırdık kendimizi sanırım, bütün gün yordukça yoruyoruz bebe kişisini :)
Dünyada boy göstereli henüz sadece 9 ay olmasına rağmen kaçmaca-kovalamaca, 'cee' gibi oyunlarda uzman, babasının gitarı, iphone, ipad, laptop, fotoğraf makinası dahil evdeki ve dışardaki bütün teknolojik aletlere ilgisi olan bir cüce olup çıktı.
Gülmeyi seven ve eğlenceli bir karakter sergiliyor olması Melodi'yi herkesin maskotu haline getirmiş durumda. Cidden bazen markette yada bir mağazada yürüyüp alışverişimi yapma konusunda zorlanıyorum. Yaşlı bir teyzeye yada muzur bir çocuğa sevimli birkaç kaş-göz işareti yapması yeterli bizi ayaküstü 5-10 dakika oyalamaları için. Şikayetçi miyim? Tabi ki hayır, tam tersine bize eğlence çıktı diye düşünüyorum :)
Çok övdüysem mazur görün, eminim her anne-baba çocuğunu böyle ballandıra ballandıra anlatmayı sever. Çocuk sahibi olmak zahmetli ama aynı zamanda çok da eğlenceli. Dilerim Allah isteyen herkese versin. Gerçekten eve neşe getiriyor çocuklar.

Melodi doğduğundan beri burada onu anlattığım ve resimlerini paylaştığım için blogumu sıkı takip eden blog arkadaşlarım bilir gerçi ama sizi fotoğrafa meraklı bir anne olarak Melodi'nin hergün bir fotoğrafını yüklediğim EVERYDAY WITH MELODI sayfama da davet etmek isterim.

10 yorum:

  1. Ben size markette falan rastlasam öyle 5-10 dakikayla kurtulamazdınız söyliyeyim:)
    Bayılıyorum bu cüceye ben.

    YanıtlaSil
  2. Evin hakkaten neşesi, onlardan önce ne yapıyormuşuz ki:)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah kuzuşa. Yürümesi için acele etmeyin daha çok erken. 11-12 aydan itibaren çalışmalara başlayabilirsiniz. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim. Nasıl harika nasıl şeker bir bebeğiniz var :) Maşallah :) Kesinlikle her övgüye değer. Onun o koca yanaklarını öper misiniz, benim için? :)

    YanıtlaSil
  5. salıncakta olan 5. pozuna bayıldım Melodişko'nun o nasıl tatlı bir bakış öyleee :) yürümeye ve konuşmaya çook az kaldı desene annesi, sizi eğlenceli ve koşturmacalı günler bekliyor ama dediğin gibi çok güzel bir duygu, uykusuz kalan kardeşimden görüyorum hiç şikayetçi değil:))

    YanıtlaSil
  6. @ cafenoHut: Aydacim, bende sana rastlasam 5-10 dakikada birakmam zaten, senden ogrenecek cok sey var ;)

    @ asmabahce: Ayni seyi ben de kendime sorar oldum son 9 aydir.

    @ Pelin P.A.: Bizimkinin acelesi var sanirim, 4-5 adima cikardi bile :))

    @ duslem: Tesekkurler duslem. Operim tabi ki :))


    @ Ayse: Benim sikayet ettigim zamanlar da oluyor ama bir gulus bile herseye deger. Klişe bir laf, ama gercekten dogru :)

    YanıtlaSil
  7. bazen yorsalarda çok keyifli bu bücürlerle uğraşmak :) takibe alıyorum melodiyi ve sizi, bana da beklerim, güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. blog yazmaya başlayınca diğer yazılanları keşfettim resimlere bayıldım,ellerinize sağlık!
    benim kuzularımda 8,5 aylık oldular biz de resim çekmekten kendimizi alamıyoruz :))

    YanıtlaSil
  9. Maşallah ne kadar da tatlı bir bebek Melodi. Salıncaktaki 2. pozu beni çok güldürdü :) Gözler açılmış kocaman :)) Allah nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  10. Benim bebeğimde böyle gülmeyi çok sevsin hep kahkaha atsın :)

    Çok sevimli (maşşallah) bir kızınız var. Bakmaya doyum olmuyor. Şu iki günde kaç defa sayfanıza girip kaç yazı okuduğumu hatırlamıyorum. Tabi sizin güzel çekimlerinizde buna büyük bir katkı sağlıyor.

    Bir şey daha; en kısa zamanda bir fotoğraf makinesi alıp, sizin bu güzel çekimlerinizden faydalanarak, bebeğim doğduğu zaman (inşallah ağrım sancım uzun sürmez) onun fotoğraflarını çekmek istiyorum.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...