29 Ekim 2011 Cumartesi

Gulumseten Bir Post: Melodi Photography

Hem Melodi'miz hem de Melodi Photography'miz hizla buyuyor. Melodi artik dunyaya gelmeye hazir, Melodi Photography ise patlamaya hazir :P 


Bu kucuk sari sekerin adi Locke. Dun pumpkin patch'te bize muhtesem pozlar vererek bizi kendine hayran birakti.  Locke'nin fotograf albumune ve cektigimiz diger fotograflara Melodi Photography'nin Facebook sayfasindan bakabilirsiniz. Facebook sayfamizi "Begen" irseniz coook sevinirimmm, cunku takipci sayisinin yukselmesi is dunyasinda onemliymis (oyle diyorlar :)), daha yolun cok basindayiz ama ogrenecegiz insallah :)) Simdiden tesekkurler... Melodi Photography beni cok heyecanlandiriyor.  Cok ozel ve keyifli bir is olacak bizim icin, hissediyorum.. Cok az kaldi, resmen basliyor yakinda.. :)




4 yorum:

  1. Nefis, nefis, nefisler... bayıldım, renkler hele harika.. bir de ferah, ışıl ışıl.. harikasınız:)

    YanıtlaSil
  2. @ Deli Anne: :) Tesekkurler Deli Anne, her yeni bir ise baslayan insanin ihtiyaci olan manevi destek ve cesaret veren sozler o kadar iyi geliyor ki..

    YanıtlaSil
  3. Ben 5-6 gündür yoktum buralarda, bugün evdeyim şimdi gördüm bu muhteşem fotoğrafları, ellerinize sağlık, hepsi de birbirinden mütiş olmuş. Tamam Locke inanılmaz tatlı ama onu öyle karelerde yakalamışsınız ki tebrik ediyorum sizi :) Ekip olarak harika bir iş çıkartmışsınız. Oralarda gururumuz oluyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  4. @ cafeNohutcum: Bu isten anlayan biri olarak senin begenmen benim icin onemli, tesekkurler :))

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...