8 Şubat 2011 Salı

Kolay mi Kolay, Lezzetli mi Lezzetli - Kitir Ev Pizzasi



Firindan yeni cikmis sucuklu, kasarli ve domatesli kitir ev pizzasi (bu ismi ben koydum) ve kiz arkadasla izlenen hos bir film - Nedimelerin Intikami.. Guzel bir ogleden sonra diye ben buna derim.. 
Ev pizzalarini hazirlamak sadece 15 dakikami aldi (kasari rendele, sucugu pisir, domatesleri kucuk kucuk dilimle ve tost ekmeginin uzerine diz). Firinda da 15-20 dakika pisirdikten sonra yemeye hazirdilar. Hizli ve kolay bir kahvaltilik yada atistirma yemegi tarifi arayanlara duyrulur. Ozellikle calisan bayanlar ve ogrenciler icin ideal..

Not: Bu bir yemek blogu degil aslinda ama paylasmadan edemiyorum, tutmayin beni!..:P


5 yorum:

  1. ayyy tam benlik hamur açamayan ve pizza seven biri olarak :)) Cumartesi kahvaltı da deneyceğim, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Dene dene canim, lezzetli oldular gercekten, kenarlari da kitir kitir :)

    YanıtlaSil
  3. Seviyorsaniz uzerine zeytin ve hatta biber de koyabilirsin. Ben zeytin yemiyorum o yuzden koymadim. Evde biber de yoktu. Yine de lezzetli oldular ama..

    YanıtlaSil
  4. İpekcim her iki tarifini de denedim geçtiğimiz hafta, gayet güzel oldu, sağolasın şekercim, pratik tafiflerini bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsun!! :) Sevindim deneyip begendigine.. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...