3 Ağustos 2011 Çarşamba

Bal


Umarim bu yaz herkes icin bal tadinda geciyordur. Ben hayatimda ilk kez yaz mevsiminden bu kadar zevk aliyorum. Turkiye'den bizi ziyarete gelen ailelerimiz ve arkadaslarimizla gezmeler, bol bol fotograf cekmeler, her daim havuzda sapur supur yuzmeler, dostlarla yapilan piknikler, yenilen yemekler.. 

Ve tabi ki rahat bir hamilelik geciriyor olmanin verdigi huzur, bebegim icin yaptigim hazirliklar.. 

Tatli zamanlar bunlar hissediyorum, farkindayim. Mutluyum, hem de cok.. 

Bu satirlari okuyanlardan su ara zor zamanlar geciriyor olanlar olabilir. Ama bilin ki hayattaki guzellikleri gormek cok zor degil.. Illa ki en az birkac guzellik vardir hayatinizda. O guzellikleri gormeye calisip her sabah uyandiginizda akliniza getirmeyi denediniz mi hic? 

4 yorum:

  1. MAŞALLAHHHHHHHH.. Aman nazar değmesin...
    Ne mutlu mutlu bir yazı, ne mutlu bir fotoğraf...

    YanıtlaSil
  2. benden de kocamaaan bir maşallah canım, yuvanız hep huzurlu olsun, bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah...sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  3. Bu dünyada bütün dileğim;
    Senin gibi pozitif düşünen insanların,hayatımda çoğalarak var olmaları....
    Seni çok seviyoruz.İyiki varsın.
    Onur'a bir kez daha teşekkür ediyorum.
    Allah'a bir kez daha şükrediyorum.

    YanıtlaSil
  4. @ CafenoHut: Tesekkur ederimmmm :)

    @ Aysherose: Optum cok, tesekkurler arkadasim :)

    @ Jil: Ben de sizi cok seviyorummm, ve kendimi cok sansli hissediyorum. Kocaman opuldun.. :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...