10 Haziran 2011 Cuma

Bol Peynirli ve Ispanaklı Lazanya


Hem son derece saglıklı hem de enfes taddaki ıspanaklı lazanya tarifimi paylasmadan edemeyecegim. Denemek isterseniz ozellikle bol peynir kullanmanizi tavsiye ederim, cunku lezzeti verenin en cok da peynir oldugunu dusunuyorum.

Malz.
- 10 yaprak lazanya makarnasi
- 1 kavanoz domatesli makarna sosu (hazir bulamazsaniz kendiniz de hazirlayabilirsiniz)
- Yarim kilo kadar ispanak (kucuk parcalara ayrilmis ve dondurulmus olanlardan da olur)
- 1 su bardagi suzme peynir yada tatlimsi krema kivaminda beyaz peynir (cottage cheese)
- 1- 1.5 su bardagi rendelenmis kasar peyniri (mozarella peyniri)
- 1 su bardagi rendelenmis parmesan peyniri
- Tuz
- Kekik
- Karabiber


1. Genis ve derin bir kapta hasladiginiz yada cozdugunuz ispanaklari, suzme peyniri, parmesan peynirinin yarisini , karabiberi, kekigi ve tuzu harmanlayip bir ic harc elde edin.
2. Genis bir borcama domates sosunun 1/4 unu yaydirin ve uzerine 3 lazanya yapragi dizin.
3. Lazanyalarin uzerine domatesli sostan yayin, ispanakli harcin yarisini yerlestirin ve onun da uzerine kasar peyniri rendesinin 1/3unu doseyin.
4. Lazanya, domatesli sos, ispanakli harc ve kasar peyniri siralamasini takip ederek bir kat daha hazirlayin.
5. En son, kalan 4 lazanya yapragini koyun ve uzerine domates sosu, mozarella ve kalan parmesan peynirini doseyin.
6. Onceden isitilmis 200Clik firinda yarim saat kadar pisirin.
7. Afiyetle yiyin!

 :)

Not: Blogumun bir sureligine yemek tarifleri bloguna donmesini mazur gorun. Bu ara tek dusundugum ve yaptigim yemek yemek! 


4 aylik anne adayindan sevgiler! :)

4 yorum:

  1. Deli gibi yemek yedim, deminden beri balkonda bir ileri bir geri yürüyordum geldim bilgisayarın başına ve lazanyayı gördüm. Ne bu şimdi "olsa da yesem" diyorum...
    Fotoğraf harika .. ağzımın suyu aktı sayın anne adayı...

    YanıtlaSil
  2. sen baya ilerlettin mutfak maceralarını şekerim, harika görünüyor, ben yapmaya frsat bulamıyorum bide sanırım tembelim :D, olsada yesekkk :)) eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Gelin ben size yedireyim arkadaslar :)

    YanıtlaSil
  4. blogunuza az önce (yaklaşık 5dk) girdim. şöyle bir ilk sayfaya baktıktan sonra yemek bloğu olsaydı keşke dedim. doğumdan sonrada devam edin yemek yapmaya ve paylaşmaya. doğumdan sonra süt yapan ama kilo aldırmayan yemek tarifleri paylaşabilirsisniz mesela:D sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...