8 Şubat 2011 Salı

Elmali Toplar


Bu sabah yoga yapmaya gitmeden once bugun oglende film izlemeye gelecek arkadaslarim Isabelle, Seeta ve Isabelle'in kucuk kizi Shae icin bu elmali toplari yapiverdim. Yapmasi inanilmaz kolay oldugu icin ve tadi nefis oldugu icin sık sık yapiyorum elmali toplardan. Bunun ayrica havuclusu ve cikolatalisi da yapiliyor, en yakin zamanda onlari da deneyecegim.

Merak edenler icin nasil yaptigimi kisaca anlatayim. Birkac elmayi rendeledim, 1 tatli kasigi seker ve biraz tarcinla bir tavada pisirdim, ve uzerine iri ceviz parcaciklari ekledim. Sonra bu karisimi kirdigim petibor biskuvilerle karistirdim, top seklini verdim. En son da hindistan cevizine buladim. Bu kadar :))

Not: Tanistirayim bu sisman baykus da yeni tuzlugum :)

7 yorum:

  1. yaaa olamaz böyle güzel bir tuzluk,üstelik baykuş..baykuş hastalığı var kızımla.yakında bloguma yaptıklarımıda koyacağım...sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. baykuş hastalığı bende de var, bugün de kocaman gözlü baykuş kolyemi takmıştım:))) ve tuzluğa bayıldım, çok cicoştuu:))

    YanıtlaSil
  3. bu da benlik, yine hamur yoğurmadan kolay yapılan bir tatlı bunu da denicem, eşim yaşadı valla bu hafta sonu :))tuzluğun pek ciciymiş yahu :)) ona bir bayankuş da almak lazım :P

    YanıtlaSil
  4. Baykus bilgeligin simgesi sozde ama bence sirinligin simgesi :))

    YanıtlaSil
  5. canım,ben bunu elma rendesi,bisküvi kırıntıları,tarçın,fındık kırıntıları,1 paket vanilinle yapıyorum toplar şeklinde en son da üzerlerine çikolata sosu döküyorum ki ohhh misss :) denemelisin.
    şahika :)

    YanıtlaSil
  6. cok guzel bir tarif, elma varsa zaten super, eee nedemisler, ' an apple a day keeps the doctor away' :) bunu da deniyorum! :)

    YanıtlaSil
  7. birşey sormak istiyorum:

    1 büyük elmaya bu ölçüleri kullansak? 1 pakette bisküvi mi olucak

    yani açıkçası kesin tarif nedir :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...