4 Kasım 2011 Cuma

Parti Ponponlari

Parti yapmaya ne kadar da merakliymisiz meger. Icimizdeki organizasyon canavari benim Baby Shower partisiyle ortaya cikti. Parti yapmaya karar verdigimiz gunden itibaren hummali bir arastirma ve calisma basladi bizde. Arkadaslarim Tulay abla bir taraftan, Elmas bir taraftan, ben bir taraftan websitelerinin altini ustune getirip parti temasi ve dekoru olayini hatim ettik once bir.. Sonra Tulay abla ve Elmas basbasa verip davetiyeleri duzenlediler ve yemek menusune karar verdiler. Bana surpriz olsun diye gizli gizli baby shower oyunlarini belirlediler, alisverisleri yaptilar.. 


Hazirliklara illa ben de katilacagim dedim diye dayanamadilar ve dekorlara yardimci olmama izin verdiler sonra.. En zevkli kisim incecik renkli kopya kagitlarindan yapilan bu buyuk ponponlari yapmakti bence. 


Nasil katlayip baglayip kestigimizi, kenarlari nasil actigimizi gosteren gorsel gecti elime az once bilgisayarimdaki klasorleri karistirirken. Bu burda dursun, bir daha parti yaptigimda hatirlamak icin tekrar acip bakarim nasil yapildigina, tamam mi?
Heh!


2 yorum:

  1. off ne şahane.Hamile kalıp baby shower yapasım geldi lakin limitleri doldurdum ben:(

    YanıtlaSil
  2. Bu yapılan çiçekleri çok severim, tam partilik!

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...