14 Eylül 2020 Pazartesi

5 Yıl Aradan Sonra Bloga Geri Dönmeli miyim?

Yaklaşık 5 yıllık aradan sonra tekrar merhaba :) 

Eskiden blogumu takip edenler hala burada mı?  Hellooooo

Bloga nostalji olsun diye şöyle bir bakınca kısaca bir merhaba demek istedim. Son bıraktığımda Melodi'nin 3 yaşındaki hallerini, Koray'ınsa 1 yaşından küçük hallerini paylaşıyormuşum. Ahh şimdi ise Melodi neredeyse 9 yaşında kocaman kız oldu, Koray'sa anaokuluna başladı. Hayat zalimsin. Zaman nasıl hızlı geçiyor.. 



Sizler nasılsınız? 

Hiç ara vermemiş gibi devam etmek mümkün olsa keşke ama insan nereden başlayacağını bilemiyor. Bu son 5 yılda hayatımız değişti mi? Kendi açımdan bunun cevabı hem evet, hem hayır :) 

Hala aynı şehirde, aynı evde yaşıyorum. Aynı arkadaşlarımla aynı yerlerde buluşup benzer sohbetleri yapıyorum... (Uff böyle söyleyince bir sıkıcı geliyor insana.. ) Ama bu ülkede bu kadar yaşadıktan sonra bize kazandırdığı ek bir vatandaşlık oldu. O yüzden şikayetçi sayılmam. Çifte vatandaş olmak gayet güzel. 

Peki başka neler değişti? İş olarak fotoğrafçılık yapmamın yanında bir de eğitim aldığım Öğretim Tasarımı ve Teknolojileri alanına yumuşak bir dönüş yaptım gibi oldu. Şimdilik part-time..  

Instagram çıkalı blog ortamları popüleritesini yitirdi malum. Ama hala okuyan varsa bir merhaba gönderebilirse yorumlardan, çok sevinirim. Sevdiğim blogları zaman zaman takip ediyorum, ama izini kaybettiğim o kadar güzel bloglar vardı ki.. Linkinizi bırakırsanız tekrar takibe almayı çok isterim bloglarınızı ve Instagram hesaplarınızı. Ben artık Instagram'da buradayım. Arayı çok soğuttum biliyorum, ama kim bilir belki tekrar güzel blog sohbetlerinde buluşuruz. Bu blogu güncellemeli miyim? Fikriniz benim için çok önemli. Düşünmesi bana heyecan vermiyor desem yalan olur :)

Şimdilik hoşçakalın, 

Sevgiler,

Ipek 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...