14 Ağustos 2014 Perşembe

Pipetten Kolye

Melodi'nin bebekliğinden beri hep onunla masa başına oturup beraber resimler yapacağımız, birşeyler üreteceğimiz günleri bekliyorum. Şu ana dek birçok kez önüne birşeyler koyup yaptırma girişimim oldu ama kendisi ilgi göstermek yerine daha çok masadakileri yerlere atmayı, yada bozmayı tercih etti :) Taa ki son bir-iki aya kadar. Belki de yaş ve gelişim olarak benim verdiğim aktiviteleri yapmaya hazır değildi. Son zamanlarda ilgi gösterdiğini gördükçe ben de artık masa başı etkinliklerimize iyice ağırlık vermeye başladım. Kesiyoruz, yapıştırıyoruz, boyuyoruz... Pinterest tam bir fikir deposu. 

Kendisi de birşeyler yapıyor olmaktan son derece mutlu. Yaptığı şeylere gözü gibi bakıyor ve herkese gururla gösteriyor :) 

Geçenlerde kağıt pipetlerden kendimize kolye yaptık. Pipetleri kestik ve ipe geçirdik. İpe birşey geçirme yada küçük şeyleri birbirine takma gibi etkinlikler el becerilerinin gelişmesinde çok faydalı. Onu zevkle uğraştırıyor ve sonunda birşeyleri başarma hissini yaşamasını sağlıyor. 



9 yorum:

  1. yeni yeni fikirler:))melodi hanıma kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. aktivite için oğlum beni tam bir hayal kırıklığına uğrattı hiçbir zaman ilgisi olmadı böyle şeylere şimdi 11 yaşında.Umarım kızım benim hevesimi kursağımda bırakmaz umarım:) şimdi kızım 9. aylık yani daha var ben de nasıl hevesliyim bu tip şeylere neyse ilgi ve sevgiyle takip ediyorum başarılar size de her işinizde...

    YanıtlaSil
  3. Baksana nasıl ciddi ciddi bir araya getirmeye çalışıyor:)
    Çok büyük iş çıkarmış Melodicim. Harika olmuş kolyeleriniz.
    Alkışlar, en yüksek tonda...
    bu arada profil fotona bayıldım:) ne güzelsin, ne güzel gülmüşsün İpekçim.

    YanıtlaSil
  4. Ben o ilk fotoğraftakı suratı yerim ya.Nasıl tatlı bir kız bu.O şaşkınlık,o ciddiyet bir surata tüm ifadeler mi yakışır.Eline sağlık nasıl güzel bir kolye olmuş pek yakışmış.

    YanıtlaSil
  5. çok şeker kızınız kolyeside harika olmuş işini büyük bir ciddiyetle yapıyor :))

    YanıtlaSil
  6. o minicik elleri yerim ben :) İpekciğim,senin bebekliğini doğal olarak bilemiyorum ama Onur'un bebekliğine tanıklık ettim.Onur da çok becerikli bir bebekti.Babasının kızı diyelim mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o her anlamda babasının kızı zaten! :))

      Sil
  7. aynı hayalleri nil için kurup heyacanla bu yaşa gelmesini bekliyorum.güzel fikir!kızımla denemek istedim.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...