24 Ekim 2012 Çarşamba

Yaptım Oldu

Türkiye'de bayram telaşesi yaşanırken, buralarda hayat normal seyrinde devam ediyor. Tabi önümüzdeki hafta Çarşamba gecesi kutlanacak olan Cadılar Bayramı'nı ve Obama-Romney arası çekişmenin gündemde yarattığı hareketi saymazsak...

Bu ara eve bir renk gelsin diye düşünerek geçen gün renkli motiflerimi bir hışımla birleştiriverdim. Sevimli örtüm artık uzun kış gecelerinde omuzlarımı ısıtacak.

Her sene bu zamanlarda bana bir örgü örme isteği geliyor. Geçen sene de şunu yapmıştım.  Kalın tığı pıt pıt diye deliklere batırıp çıkarmak terapi gibi geliyor, örerken eğleniyorum. 

Eşimin dediği gibi çalışmadığım bu zaman diliminde hobilerin dibine vurdum, sanırım.  Fotoğrafçılık (Everyday With Melodi), örgü, bloglar, vs. Anın tadını çıkarmak gerek, değil mi? Evde çocuğumu büyütmenin tadı ise apayrı zaten. O yüzden şimdilik pek şikayetim yok..
Herkese iyi bayramlar diliyorum. Sevdiklerinizin yanındaysanız bunun ne kadar kıymetli olduğunu hiç unutmamanız dileğiyle! 

5 yorum:

  1. buralarda da hayat normal seyrinde devam ediyor ama etmesin istiyorum herkes birbiriyle bayramlassin istiyorum. Istiyorum da olmuyor. ne yapalim oldugu kadar. Aynen dedigin gibi Ipek anin tadini cikarmali oldugu kadar :)
    Buralardan sizlere Iyi bayramlar!

    YanıtlaSil
  2. @ Gülçin: Simdi bloguna baktim da, sen de yurtdışındaymışsın Gülçin. Uzaklarda olunca eksik oluyor bazı şeyler maalesef. Ozellikle böyle günlerde daha çok hissediyor insan bu eksikliği.. Olsun yine de sağlık olsun diyoruz..

    YanıtlaSil
  3. canım sizlerin de bayramı mübarek olsun, inşallah tez zamanda anneciğine, sevdiklerinize kavuşursunuz...örtü çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. @ Ayse: Canim, cok sagol. Insallah yakinda gelecegiz :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize sağlık. Renkler harika olmuş. Ben de bu güzel modelden yapmak istiyorum ama; bir türlü başlamak kısmet olmadı.

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...