27 Ekim 2012 Cumartesi

Sebzeli Muffin

Evde her an atıştırmalık birşeyler olması iyi oluyor. Bir-iki lokmalık, elde ve hızlı yenebilen. Ara öğün olarak lop diye hemencecik mideye inebilen ve açlığı anında bastırabilen. Tezgahın üzerinde muffin, minik kurabiye, fındık-fıstık yada hemen paketinden çıkarabileceğim bir-iki kraker çeşidi bulunmazsa içim rahat etmiyor. 

Bu muffinleri de geçen gün gecenin bir yarısı kalkıp yaptım. Hızlıca hazırlanan ve hemencecik pişen güzel bir tarif. Tavsiye ederim. 


 Tarifin aslı buradan.  

Içidekiler:

1 adet orta boy kabak 
1 adet havuç
1 su bardağı rendelenmiş beyaz peynir
2 adet yumurta
Yarım çay bardağı fındık yağı 
2 su bardağı un
Yarım çay bardağı yoğurt (süt de olur)
8-10 dal kıyılmış dereotu
4-5 dal kıyılmış maydanoz
4-5 dal kıyılmış taze nane
1 paket kabartma tozu
Tuz, karabiber, pulbiber



Yapılışı:

Kabak ve havucu rendeleyin. 
Maydanoz ve dereotunu ince ince kıyın.Tüm malzemeyi bir kabın içine katıp iyice harmanlayın.
Muffin kaplarına paylaştırın.
200 C fırında üzeri kızarana kadar pişirin. 




8 yorum:

  1. mmmmmmmmm.......harika canim cekti vallaha :)))

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzeller, bayıldım :) Fotoğraflar harika. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. bunu geçenlerde denedim ama sanırım damak zevkimize uymadı, muffini tatlı tatlı yemeye alıştığımızdan mıdır nedir bilemedim ama sevemedik:(

    YanıtlaSil
  4. nefis görünüyor.hemen kayıtlara geçsin bu tarif:)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten nefis görünüyor.
    Ellerinize yüreğinize sağlık.
    Sevgi ve muhabbetle...

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık, çok leziz görünüyorlar

    YanıtlaSil
  7. @pespembe: Ben kahvaltıda çayla yiyorum yada aralarda atıştırıyorum, hoşuma gidiyor. Damak zevki denen şey kişiden kişiye değişiyor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  8. tuzlu şeyler seven ben için harika bir tarif, h. sonu deneyceğim canım, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...