9 Eylül 2011 Cuma

Yüncünün Kızı

Yuncu kizi olsam da uzun zamandir elime yun, sis, tig alip da iki ilmegi bir araya getirmisligim yoktu. Aslinda eskiden (cocukken) nasil da merakliydim el islerine. Hatta ilkokuldayken kendime kazak bile ormustum be! (hep bunu soyleyip kendimle ovunuyorum, duyan da birsey zannedecek) :) Ama guzel olmustu bence, kirmizi halat gibi kapkalin bir yunden kocaman sislerle ormustum, annem de uzerine ev, agac falan islemisti igne ve iplikle. Orgu maceralarim her kis dukkana yeni gelen yunleri gorunce gaza gelmemle hemen kendime atki baslamam seklinde devam etti. Evdeki dolap yun atkidan gecilmez hala. Bir de evde uc kiz oldugumuzu dusunursek kac tane atki olabilecegini siz hesap edin artik :)

Neyse bugun buradaki Michaels isimli kocaman hobi dukkanina bir gidip bakayim dedim, iki uc renk kurdele alip bebege sac bandi hazirlamakti niyetim. Nasil oldu bilmiyorum ama kendimi yun kisminda buldum birden. Ve bumm! Icimdeki (ama derinlerde oldugunu sandigim) orgu orme istegi yerinden kiprasti ve renk secmeye basladim. Bu dukkanlarin sahipleri isini biliyorlar tabi ki, iki adim atinca cicili bicili kece aksesuarlar, fikir kitaplari, rengarenk dugmeler falan.. Gel de alma! :)

Sonuc: resimlerde gordugunuz yunler, keceler, dugmeler ve hatta resimlerde olmayan tiglar, igneler, iplikler ve kurdeleler.. 


Eve gelir gelmez cantayi bir kenara atip hemen ormeye koyuldum tabi ki de, ve kizceme bir sac bandi yapiverdim. Planlamadan rastgele yaptim aslinda bunu, elimi bu renklere ativermisim.. Simdi motif ornekleri veren sitelere baksam mi yoksa bakmasam mi diye dusunuyorum. Bakarsam kendimi kaybeder miyim? Cunku aslinda biliyorum bu islere bir daldin mi kolay kolay kurtulusu yok, hastalik yapiyor.. :)


10 yorum:

  1. Çok cici olmuş ben bayıldım:)
    Ve örgü gerçekten hastalık ben de derinlere gömdüğümü sanıyordum bir uğrasam mı ki yüncüye bayıldım şimdi renklere:)

    YanıtlaSil
  2. super otesi! :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. el emeği göz nuruyla yapılan işlerin yerini hiçbir şey tutmaz canım...bebeğin büyüdüğünde de ördüklerinin yeri onda farklı olur ve hep saklamak ister anneciğim örmüştü bana diye...bence hiç durma bir iki kışlık cici ör annesi, giysin sıcacık :))

    YanıtlaSil
  5. @ Herkese cok tesekkurler, haftasonu birkac model daha ordum, yakinda paylasacagim.. Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  6. O dükkan burada yok diye mutlu oldum şimdi:) Zaten battım bu hobiler yüzünden...
    Ama şunlara baksana ne kadar gel beni al der gibi hepsi..
    Bu arada ellerine sağlık çok şirin olmuş bu saç bandı. Şimdiden hayal edebiliyorum onu bu bantla sanki:)

    YanıtlaSil
  7. bende bir örgücüyüm, ama sor birşeyler yapıyormusun? diye. yok artık yapamıyorum.
    bant harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. şimdi sıra cimcime kızını bu güzel saç bantıyla görmekte sanırım:))

    YanıtlaSil
  9. @ cafeNohut: Dun Michaels'ta kagit sanatlari reyonlarinda dolasirken aklimdan gectin, sen oyle bir dukkanda kesin herseyi almak istersin, benim bile kalp atislarim hizlandi herseye elimi atmak istedim.. Nefis nefis hersey..

    @Bahar: Cocukla birlikte zor oluyordur eminim, keske ben de daha onceden baslasaydim diyorum.. doguma 2 ay kala basladim, tadi damagimda kalacak gibi, ama olsun bebisle ilgilenmek de yeri cok ayri bir renk olacak hayatimda..

    @ Meyra: Goreceginiz kesin, az kaldi :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...