18 Haziran 2011 Cumartesi

İki Soytarı Armut

Eger fotograf cekmeyi seviyorsaniz bir cumartesi sabahi uyanip guzel bir kahvalti sonrasi buzdolabindan sectiginiz iki sansli armudu fotografcilik deneylerinize alet etmek garip gelmez, gelmemeli yani. Denemeler yapmak icin obje ariyorsunuzdur cunku, armutlar basit ve sirin objelerdir - ay pardon meyvelerdir. Fotograf cekmeyi deneye deneye ogreneceksinizdir, ve oyle de yaparsiniz.  


 Objeleriniz iki armuttan ibaretse bile, isik, kamera ayari,  armutlarin durusu ve konumu gibi degiskenlerle oynayarak iyi fotograf cekmenin puf noktalariyla ilgili birseyler ogrenebilirsiniz.


Hem yaraticiliginizi kullanmak da serbest, ne guzel iste! 




Sonunda armutlariniz soytariya da donse, hala sevimlilerse sorun yok bence! :)



13 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Ben bu armutlarıda,onu çekeni de,boyayanı da
    yerim...
    Canoş'um emeğine ve aklına sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Benim de acil bu beyaz plaka gibi şeylerden edinmem gerek. Nasıl çekiliyor beyaz fonla Fotoğraf diye kara kara düşünüyordum. Çok güzel görünüyor Armutlar..
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. @ Jil: napalim eglence cikti bize iste! :) opuyorum..

    @ CafenoNut: bendekiler fotograf icin olan ozel fonlardan olmasa da, simdilik is goruyor bu beyaz renkli mukavvalar.

    YanıtlaSil
  6. çok yaratıcı, meyve ve sebzeleri kullanarak neler yaparsın kimbilir..

    YanıtlaSil
  7. Ipekcim ilk blogumu yazdim :)

    YanıtlaSil
  8. son resme bayildim... insanin armut yiyesi geliyor :-)

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bende denicem bakalım

    YanıtlaSil
  10. cok güzeller ya, hele son fotografa bayildim :) demek ki insan istedi mi kesinlikle obje sIkIntisi cekmezmis.. ellerinize saglik..

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...