1 Mart 2011 Salı

Bu Köşe Bahar Köşesi

Ilkbahar geldi. Dun gece yatmadan once inanilmaz bir sevinc vardi icimde. Dedim herhalde gezegenler ilkbaharla birlikte Yengec burcunun lehine hareket ediyor :) Baharin gelmesiyle birlikte ben de bizim evin girisini Bahar Kosesi ilan ediyorum. Yerdeki minik haliyi ve beyaz sehpayi yeni aldik. Evde cok dalli budakli desenleri sevmesem de bu haliyi severek aldim. Dedim ya bu ara var galiba Yengec'le ve gezegenlerle ilgili birseyler. Rezzan Abla'ya sormak lazim.. :)




3 yorum:

  1. cok sik cok begendim :)
    cicekli olan hersey cici duruyor zaten,bir de beyazla kombine olmus...
    ben de dunden beri cok heycanliyim,yeni bir ay ve yeni bir mevsim mutluluk getirsin hepimize...

    YanıtlaSil
  2. Canım güle güle kullanın, yeni cicileriniz çok güzell, ferah, sade ve zarif olmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Tesekkurler bayanlar :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz icin simdiden tesekkurler :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...